Vaše poloha:
Kofola nabízí už i kojeneckou vodu ve vratném skle
(Foto: kofola.cz)
Kofola nabízí už i kojeneckou vodu ve vratném skle
(Foto: kofola.cz)

25.08.2024

Kofola nabízí už i kojeneckou vodu ve vratném skle

Společnost Kofola, známá svou dlouholetou tradicí v nápojovém průmyslu, rozšiřuje svůj sortiment o novinku v podobě kojenecké vody Rajec ve vratném skleněném obalu. Tento krok je nejen odpovědí na rostoucí poptávku po udržitelných obalech, ale i snahou o podporu zdravého životního stylu od útlého věku.

 

Co se v článku dozvíte?

  • Proč Kofola přináší na trh kojeneckou vodu ve vratném skle?
  • Jaké jsou výhody kojenecké vody Rajec?
  • Jak vratné sklo přispívá k udržitelnosti?
  • Budoucí plány společnosti Kofola v oblasti udržitelnosti

 

 

Novinka na trhu: Kojenecká voda Rajec ve vratném skle

 

Kofola, jedna z nejvýznamnějších společností na českém trhu, se rozhodla rozšířit svou nabídku o další produkt s ohledem na životní prostředí. Tentokrát jde o kojeneckou vodu Rajec, která je nyní dostupná ve vratném skleněném obalu. Tento krok je součástí dlouhodobé strategie společnosti zaměřené na udržitelnost a minimalizaci plastového odpadu.

 

Proč právě kojenecká voda Rajec?

 

Rajec je značkou, která si získala důvěru spotřebitelů díky své čistotě a kvalitě. Kojenecká voda Rajec je navíc speciálně upravená tak, aby vyhovovala potřebám nejmenších dětí. Obsahuje minimální množství minerálních látek, což je pro kojence ideální. Nyní je k dispozici ve skleněném obalu, který je nejen šetrný k životnímu prostředí, ale také udržuje kvalitu vody na vysoké úrovni.

 

Pitný režim:

 

Věk Doporučený příjem tekutin
   
Nekojené děti (od 6. měsíce) 400 - 600 ml denně
Děti 1 - 3  roky 1 litr denně
Předškolní a mladší školní věk 1,3 litru denně
Děti nad 9 let 1,5 litru denně

 

 

Výhody vratného skla

 

Skleněný obal přináší řadu výhod jak pro spotřebitele, tak pro životní prostředí. Vratné sklo je zcela recyklovatelné, a jeho použití tak přispívá ke snížení množství plastového odpadu. Kromě toho sklo neovlivňuje chuť vody a pomáhá udržet její čerstvost. Pro rodiče to znamená nejen zdravější volbu pro jejich děti, ale i možnost přispět k ochraně přírody.

 

Plány do budoucna

 

Kofola tímto krokem potvrzuje svůj závazek k udržitelnosti a ekologii. Společnost plánuje i nadále rozšiřovat nabídku produktů ve vratném skle a podporovat tak odpovědné chování spotřebitelů. Vratné sklo není jen trendem, ale stává se novým standardem, který Kofola hodlá následovat i v budoucnu.

 

Závěr

 

Kofola svou novinkou v podobě kojenecké vody Rajec ve vratném skle opět ukazuje, že nejen naslouchá potřebám svých zákazníků, ale zároveň přemýšlí o budoucnosti planety. Tento produkt představuje ideální kombinaci kvality, zdraví a šetrnosti k životnímu prostředí, což ocení každý, kdo hledá nejlepší možné řešení pro své děti i přírodu.

 

 

Rajec v akci

Rajec neochucená 1,5l, různé druhy

14,90

1 prodejce

Více informací

Billa

14,90 Kč -16%

Zbývá 16 dní

Platí do: 1.10.2024

Prodejny Billa

Rajec ochucený 1,5l, vybrané druhy

21

2 prodejci

Více informací

MAKRO

18,90 Kč -17%

Zbývá 9 dní

Platí do: 24.9.2024

Prodejny MAKRO

BonVeno

21 Kč -15%

Zbývá 2 dny

Platí do: 17.9.2024

Prodejny BonVeno

Rajec neochucený 0,75l, různé druhy

10,90 - 15,90

Pramenitá voda, jemně sycená.

2 prodejci

Více informací

Penny Market

10,90 Kč -26%

Zbývá 3 dny

Platí do: 18.9.2024

Prodejny Penny Market

Billa

15,90 Kč -10%

Zbývá 16 dní

Platí do: 1.10.2024

Prodejny Billa

Zobrazit více

 

Mohlo by Vás zajímat

Neoddělitelná víčka nás čekají i na Kofole

Od letošního července musí všichni výrobci nápojů opatřit lahve neodnímatelnými uzávěry. Nová víčka tak neminou ani nápoje od Kofoly.

Kofola se mění: Nové logo a design lahve pro novou éru oblíbeného nápoje

Kofola, oblíbený nápoj s bohatou historií, prochází významnou proměnou, která zahrnuje jak nové logo, tak i design lahve, přinášející značce nový impuls do další éry. Tato změna, přestože se může zdát jednoduchá, vyžadovala sedm let intenzivní práce a zkoumání, které vedlo k vytvoření nové identity pro tento kultovní nápoj.

Kofola vstupuje do světa piva: Co to znamená pro český trh?

Kofola, známá nápojářská společnost s bohatou historií a významem na trhu, nedávno oznámila akvizici většinového podílu ve společnosti Pivovary CZ Group, což přináší zásadní změny do českého pivního průmyslu. Tato strategická koupě umožní Kofole vstoupit do nového segmentu s významným exportním potenciálem a poskytne jí příležitost využít své know-how v oblasti podnikání, distribuce a marketingu.

Kofola s rumovou příchutí: inovace nebo riziko?

Když se Kofola rozhodne osvěžit svůj ikonický nápoj novou příchutí, vzbudí to zájem i debaty. Vánoční limitovaná edice Kofoly s rumovou příchutí rozdělila veřejnost. Někdo ji vítá jako příjemnou novinku, jiní upozorňují na možná rizika. Co stojí za touto novinkou a je skutečně vhodná pro všechny věkové kategorie?

Máslový pletenec s medem od Odkolka: Sladký začátek dne nebo skvělý doplněk k odpolední kávě

Když se řekne máslový pletenec, vybaví se mnohým z nás sladká a voňavá pochoutka, kterou si můžeme vychutnat jak k snídani, tak k odpolední kávě. Pekárna Odkolek, známá svou dlouholetou tradicí a kvalitou, přináší na trh jedinečný máslový pletenec s medem, který si zamilujete. Tento lahodný kousek pečiva je dokonalou volbou pro všechny, kdo ocení spojení kvalitního pečiva a přírodních surovin.

Nový diskontní hráč na českém trhu: Woolworth se chystá na expanzi

Na český trh přichází nový diskontní řetězec Woolworth, který plánuje expanzi po celé zemi a slibuje velkou konkurenci pro ostatní hráče, jako je Pepco, KiK a Action. Woolworth, který kombinuje sortiment domácích potřeb, oblečení a sezónních produktů, se chystá otevřít první prodejny už v roce 2025.

Nenechte si ujít slevy v Kaufland aplikaci: Nakupujte chytře a levně u našich partnerů

Udělejte si radost a nakupujte chytře a levně s Kaufland aplikací. V ní naleznete exkluzivní slevy a akce u mnoha oblíbených partnerů. Ať už hledáte oblečení, elektroniku, knihy, nebo si chcete pochutnat na dobrém jídle, v Kaufland aplikaci si vždycky najdete to pravé pro vás.

Kaufland Card soutěž: Vyhrajte PlayStation 5 s kartou PlayStation™Store v hodnotě 4 000 Kč

Zapojte se do zářijové soutěže s Kaufland Card a vyhrajte jednu z herních konzolí PlayStation 5 a k ní dobíjecí kartu PlayStation™Store v hodnotě 4 000 Kč. Navíc ještě můžete získat nezapomenutelný zážitek ve virtuální realitě pro vás a vaše tři blízké. Přečtěte si více o tom, co je pro vás připraveno a jak se můžete zapojit do této vzrušující soutěže.

Válka mezi řetězci pokračuje: Shein žaluje Temu za krádež obchodních informací

Souboj mezi dvěma obřími čínskými e-commerce hráči, Shein a Temu, se stupňuje. Shein, známý svým širokým sortimentem levné módy, žaluje svého konkurenta Temu za krádež obchodního tajemství. Tento spor podtrhuje stále rostoucí napětí mezi oběma giganty na globálním trhu.

Back to School: Co potřebuje váš školák a kde to sehnat?

Letní prázdniny se blíží ke konci, což znamená jediné – návrat do školy. Připravit vašeho školáka na nový školní rok může být stresující, ale s dobře naplánovaným nákupem školních potřeb se to dá zvládnout snadno. V tomto článku se podíváme na to, co všechno je potřeba pořídit, jak si celý proces usnadnit a kde sehnat kvalitní školní potřeby za dostupné ceny.