Vaše poloha:
Konec samostatného CZC.cz: E-shop bude fungovat už jen jako Allegro
(Foto: akcniceny.cz)
Konec samostatného CZC.cz: E-shop bude fungovat už jen jako Allegro
(Foto: akcniceny.cz)

19.08.2024

Konec samostatného CZC.cz: E-shop bude fungovat už jen jako Allegro

E-shop s elektronikou CZC.cz se přesouvá na novou platformu Allegro. Od září tak zákazníci nakoupí výhradně přes stránky polského internetového tržiště.

 

Co se v článku dozvíte?

  • CZC.cz se přesouvá na platformu Allegro
  • Web CZC.cz zůstane funkční pro reklamace
  • E-shop si zachová zaměření na elektroniku a lokální podporu
  • Allegro slibuje pokračování "geekovské DNA" CZC.cz
  • Změna by měla být dokončena do konce září

 

 

Internetový obchod CZC.cz, jeden z největších prodejců elektroniky v České republice, se bude přesouvat na online tržiště své mateřské společnosti Allegro. Fakticky se tedy jedná o konec tohoto e-shopu. Původní webová stránka CZC.cz zůstane nadále funkční, ale místo nákupů bude sloužit především pro vyřizování reklamací a dalších záležitostí spojených se zárukami na zakoupené zboží. Tento přechod by měl být dokončen do konce září tohoto roku. Allegro, polská společnost, která CZC.cz a Mall.cz koupila na přelomu let 2021 a 2022, zatím nezveřejnila, zda také Mall.cz přejde na platformu Allegro.

 

Hlavním cílem této změny je zajistit, aby značka CZC.cz zůstala důvěryhodným partnerem pro české zákazníky a zároveň udržela technologické náklady pod kontrolou, jak uvádí tisková zpráva. Ačkoli nebude možné na novou platformu převést všechny funkce z původního e-shopu, CZC.cz plánuje pokračovat v dalším rozvoji a vylepšování. E-shop věří, že tento krok přinese stabilitu a přiláká nové zákazníky.

 

CZC.cz si i po přechodu na platformu Allegro zachová své zaměření na elektroniku a klíčové prvky, které ho odlišují od konkurence. Tým českých obchodníků zůstává beze změn a bude pokračovat i přímá spolupráce s výrobci. Dále bude zachována lokální technická podpora, která je pro zákazníky důležitá, a zboží bude i nadále odesíláno ze skladů v České republice. Lokální logistika, která umožňuje doručení zboží do druhého dne, zůstává jednou z priorit.

 

Allegro tak ujišťuje zákazníky, že i přes změny v provozu e-shopu zůstane úroveň služeb a zákaznické podpory na vysoké úrovni, kterou CZC.cz vždy nabízelo. Po dokončení transformace zůstanou zákazníkům k dispozici produkty od CZC s garancí originality, a také možnost řešení reklamací a vrácení zboží bude nadále zajišťována stávajícím českým týmem.

 

Allegro také hodlá podporovat unikátní „geekovskou DNA“ CZC.cz, která se stala součástí jeho identity a přitahuje specifickou skupinu zákazníků. Majitel CZC uvedl, že i když zatím nebyly zveřejněny podrobnosti o dalších krocích, Allegro je odhodláno tuto specifickou kulturu podporovat a rozvíjet i v budoucnu.

 

V období od 1. dubna 2020 do 31. března 2021, tedy před akvizicí Allegrem, zaznamenal e-shop CZC.cz meziroční nárůst tržeb o 30 % na 5,5 miliardy korun, přičemž bylo zpracováno 1,5 milionu objednávek.

 

 

 

Mohlo by Vás zajímat

Nový hráč na trhu: Allegro přichází do Česka s inovativní reklamní platformou

Internetové tržiště Allgero v Česku spouští svou reklamní platformu Allegro Ads a tím zatraktivňuje své služby pro inzerující, kteří se tak mohou nejen zviditelnit, ale i vyhodnocovat účinnost své reklamní kampaně.

Válka mezi řetězci pokračuje: Shein žaluje Temu za krádež obchodních informací

Souboj mezi dvěma obřími čínskými e-commerce hráči, Shein a Temu, se stupňuje. Shein, známý svým širokým sortimentem levné módy, žaluje svého konkurenta Temu za krádež obchodního tajemství. Tento spor podtrhuje stále rostoucí napětí mezi oběma giganty na globálním trhu.

Allegro expanduje v Česku: Přeměna WeDo a výstavba nových výdejních boxů

Allegro, známé polské online tržiště, se rozhodlo posílit svou přítomnost na českém trhu uvedením vlastních výdejních boxů. Logistický operátor WeDo, který Allegro v Česku provozuje, prochází rebrandingem na novou značku One by Allegro. Tímto krokem se Allegro snaží sjednotit svou značku a nabídnout jednotný zákaznický zážitek na všech trzích, kde působí.

Allegro rozvíjí síť výdejních boxů v ČR: Budoucnost doručování je tady

Marketplace Allegro rychle roste a rozšiřuje svou tuzemskou síť výdejních boxů. Tzv. One Boxy budou konkurencí Alzy i Zásilkovny.

Čínský e-shop Temu na hraně: ČOI prověří jeho legálnost

Čínské online tržiště Temu čelí další kontrole. Česká obchodní inspekce ověří, zda společnost dodržuje platnou legislativu.

Temu rozvířilo vody online nakupování: Co to znamená pro vás?

Internetový marketplace Temu bere český e-commerce trh útokem, a to především díky nízkým cenám i investicím do reklamy. S novým internetovým obchodem jsou však spojovány také mnohé kontroverze i bezpečnostní rizika.

Velké ryby v e-commerce: Kdo zažívá největší růst?

E-commerce je neustále se rozvíjejícím odvětvím a velké e-shopy prokazují výjimečný růst s meziročním zvýšením tržeb o 5 %, jak ukazují nedávná data od společnosti Shopsys.

Nízké ceny pro zákazníky. Temu dobývá větší část trhu

Americko-čínský internetový obchod Temu láká zákazníky na nízké ceny a dobývá trh e-commerce. Za necelý rok získal stovky milionů zákazníků.

Propad českého e-commerce trhu pokračuje. Vánoční nákupy nezvrátily propad, tržby dosáhly 185 miliard

České e-shopy mají za sebou další těžký rok. Situaci na tuzemském e-commerce trhu nezachránila ani nadprůměrná sezóna o Vánocích. Meziročně tak celkový obrat poklesl asi o šest procent.

Český trh se otevírá tureckému internetovému tržišti s podílem čínským Alibaba

Nová éra českého e-commerce začíná s příchodem tureckého internetového tržiště Trendyol, podpořeného čínskou korporací Alibaba. Tento krok naznačuje významnou změnu pro české spotřebitele i prodejce, nabízí nové možnosti a rozšiřuje spektrum dostupných produktů a služeb.