

17.04.2023
Dáme jídlo se mění na Foodora a rozšiřuje své služby. Na co se můžete těšit?
Oblíbená doručovací platforma Dáme jídlo mění svůj název na Foodora a zároveň rozšiřuje své služby. Od změny si slibuje rozšíření uživatelské zkušenosti a povědomí o značce ze zahraničí.
Oblíbenou českou doručovací platformu Dáme jídlo čekají výrazné změny. Za jedenáct let svého fungování si vybudovala pevné postavení na našem trhu a patří mezi významné hráče. Nyní však změní jméno na Foodora a Česko se tak přidá k sedmi evropským zemím, kde tato značka působí. Od nové strategie si mateřská společnost Delivery Hero slibuje nový restart platformy a rozšíření potenciálu o zkušenost a povědomí ze zahraničí.
„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo (nově Foodora). „Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma,“ dodává.
S novým názvem přijdou i další změny, a to v podobě rozšíření nabídky služeb. U Foodory se můžeme například těšit na rozšíření rozvozových zón ve větších městech, nebo větší nabídku restaurací a obchodů. Další novinkou pak bude propracovaný věrnostní program pro stálé zákazníky formou předplatného Foodora PRO. To přinese výhody jako plošné doručení zdarma, slevové akce, nebo slevu 15% při osobním vyzvednutí.
Jako první změnu pocítí uživatelé na chytrých telefonech. U iOS bude aktualizace na novou aplikaci dostupná od 11. dubna, pro Android pak 17. dubna. Přechod na novou značku bude završen začátkem května.
Foodora byla založena v roce 2014 ve Frankfurtu v Německu. V roce 2015 se společnost Foodora spojila s konkurenční platformou Delivery Hero a začala expanzi do dalších zemí po celém světě. V roce 2018 byla společnost Foodora odkoupena nizozemskou firmou Takeaway.com, která je v současné době jedním z největších hráčů na trhu s online objednávkami jídla a nápojů. V roce 2020 se společnost Foodora rozhodla ukončit své aktivity v několika zemích, včetně Kanady a Austrálie, a soustředit se na své hlavní trhy v Evropě a Asii.
Mohlo by Vás zajímat

Ikea má novinku! Spojila ikonické kuličky s hot dogem. Stojí 39 Kč a chutná překvapivě dobře
Vypadá to neobvykle, chutná to skvěle! Ikea představila nový hot dog s masovými kuličkami – unikátní kombinaci dvou nejoblíbenějších jídel. Vyplatí se i díky zvýhodněné nabídce pro členy IKEA Family.

Ruský diskont MERE expanduje v Česku: Kde ho najdete a jaké problémy aktuálně řeší?
Diskontní řetězec MERE láká Čechy na mimořádně nízké ceny, ale zároveň čelí řadě kontroverzí a výzev. Zjistěte, kde v Česku najdete jeho prodejny a proč kolem něj panují rozporuplné reakce.

Žabka otevírá revoluční samoobslužné prodejny 24/7 v centru Prahy
Nakupování se mění a obchodní síť Žabka přináší do Prahy inovativní samoobslužné prodejny, které budou otevřené 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci si tak mohou pohodlně nakoupit kdykoliv bez omezení, a to díky moderním technologiím, které umožňují plně bezobslužný provoz.

Luxus v Praze na vzestupu: Čeká nás rekordní počet nových exkluzivních obchodů
Praha se stává stále významnějším centrem luxusního maloobchodu ve střední a východní Evropě. V roce 2025 očekává otevření rekordního počtu nových exkluzivních obchodů, což potvrzuje rostoucí atraktivitu města pro prémiové značky.

Nový hráč na slovenském trhu: Biedronka otevřela první tři obchody
Polský maloobchodní gigant Biedronka, známý svými nízkými cenami a širokým sortimentem, vstoupil na slovenský trh otevřením prvních tří prodejen. Co to znamená pro slovenské spotřebitele a jaké jsou další plány tohoto řetězce?

Nakupování bez rušivých podnětů? Globus přichází s řešením pro rodiny s autistickými dětmi
Nakupování v rušném prostředí supermarketů může být pro rodiny s autistickými dětmi velkou výzvou. Řetězec Globus přichází s iniciativou „Modré hodiny“, která vytváří klidnější a přístupnější prostředí pro všechny zákazníky s poruchou autistického spektra. Jak tato novinka funguje a jaké výhody přináší?

Kytky od Pepy pod novým vedením: Kdo je nový majitel a co chystá?
Kytky od Pepy mění majitele. Nově ho přebírá známá franšízová společnost Twistcafe Group, která má v plánu zásadní inovace. Jaké změny chystají a jak spojí květiny s oblíbenou kávou?

Five Guys konečně míří do Česka! Známe nový termín otevření prodejny
Legendární americký fastfoodový řetězec Five Guys, proslulý svými šťavnatými burgery a nekonečnými možnostmi přizpůsobení, konečně otevírá první pobočku v Česku. Praha se dočká této kulinářské ikony v roce 2025.

Automatizace jako klíč k úsporám: McDonald’s ukazuje cestu k udržitelnosti
McDonald’s se stále více spoléhá na automatizaci, která přináší nejen významné úspory, ale i příležitost zlepšit zákaznický zážitek a přispět k udržitelnosti. Jaké inovace již zavedl a co můžeme očekávat v budoucnu?

BILLA jde příkladem: Konec papírových cenovek znamená více stromů a efektivnější nákupy
Velký český řetězec BILLA učinil významný krok směrem k udržitelnosti. Zcela zrušil papírové cenovky na všech svých prodejnách a nahradil je digitálními. Tímto krokem nejenže šetří životní prostředí, ale také zvyšuje efektivitu svých provozů a usnadňuje nákupy zákazníkům.