Vaše poloha:

Syoss suchý šampon 200ml, vybrané druhy

Syoss suchý šampon 200ml, vybrané druhy

Aktuální slevu na Syoss suchý šampon 200ml, vybrané druhy zjistíte jednoduše nastavením Strážce slev .

Podívejte se také na další produkty z kategorie Drogerie a parfumerie nebo péče o vlasy nebo šampony a kondicionéry.

Teta drogerie

Zbývá 24 dní

Platí do: Pátek 27.12.2024

* cena od 2ks

Informace o výrobku

Výrobce: Henkel Balení: 200 ml EAN: 9000100695848 Kategorie: Drogerie a parfumerie / péče o vlasy / šampony a kondicionéry

Popis výrobku

 

1 den svěžesti a objemu navícPro jemné a slabé vlasy

 

Syoss suchý šampon pro vzdušný objem pro jemné, slabé vlasy. Poskytuje vlasům 1 den svěžesti a objemu navíc, bez nutnosti mytí. Snadné vyčesávání, nezanechává zbytky.

Příprava a použití

Důkladně protřepejte před každým použitím i mezi jednotlivými střiky! Použití: Přikryjte si ramena ručníkem, důkladně pročešte vlasy. Před použitím i mezi jednotlivými střiky sprej protřepejte a aplikujte krátkými střiky ze vzdálenosti 20 cm. Vmasírujte do vlasů ručníkem a pročešte. Vlasy vyfénujte, abyste odstranili možné zbytky prášku.

 

 

Bezpečnostní varování

Nebezpečí. Nádoba je pod tlakem: při zahřívání se může roztrhnout. Chraňte před teplem, horkými povrchy, jiskrami, otevřeným ohněm a jinými zdroji zapálení. Zákaz kouření. Nestříkejte do otevřeného ohně nebo jiných zdrojů zapálení. Nepropichujte nebo nespalujte ani po použití. Chraňte před slunečním zářením. Nevystavujte teplotě přesahující 50°C. Uchovávejte mimo dosah dětí. Před použitím si přečtěte údaje na štítku. Používejte pouze v dobře větraných prostorách. Nestříkejte do očí. Před použitím protřepejte. EXTRÉMNĚ HOŘLAVÝ AEROSOL.

 

Balení: Aerosol.

 

Skladování: Po použití nezapomeňte nasadit víčko, skladujte na suchém místě.

Složení výrobku

  • Isobutane
  • Alcohol denat.
  • Oryza sativa starch
  • Butane
  • Propane
  • Silica dimethyl silylate
  • Parfum
  • Linalool
  • Cetrimonium chloride
  • Limonene
  • Benzyl alcohol
  • Citronellol
  • Geraniol

    Vývoj ceny produktu