Vaše poloha:

Pronto Multi surface original aerosol proti prachu 250ml

Pronto Multi surface original aerosol proti prachu 250ml

Výrobek Pronto Multi surface original aerosol proti prachu 250ml momentálně není v akci. Podívejte se na další produkty značky Pronto , či na podobné zboží z kategorie Drogerie a parfumerie nebo prací prostředky. .

Aktuální slevu na Pronto Multi surface original aerosol proti prachu 250ml zjistíte jednoduše nastavením Strážce slev .

Litujeme, ale tento produkt momentálně není v akci.

Informace o výrobku

Aerosol proti prachu.

Značka: Pronto Výrobce: S.C. Johnson Balení: 250 ml EAN: 4000290903506 Kategorie: Drogerie a parfumerie / prací prostředky

Popis výrobku

Odstraňuje prach, šmouhy a mastné skvrny. Čistí dřevěné plochy s povrchovou úpravou, sklo, elektroniku a další.

Příprava a použití

Návod pro použití: Před použitím protřepejte. Držte nádobku ve svislé poloze a nastříkejte přípravek ze vzdálenosti asi 20 cm na čištěný povrch. Vyleštěte měkkým suchým a čistým hadříkem. Při čištění malých ploch nastříkejte přípravek na hadřík a povrch vyleštěte. Nepoužívejte na podlahy, vnitřní povrch vany, dřevo bez povrchové úpravy. Doporučuje se otestovat účinek přípravku na malém skrytém místě.

 

 

Bezpečnostní varování

Varování Nádoba je pod tlakem: při zahřívání se může roztrhnout. Uchovávejte mimo dosah dětí. Chraňte před přímým slunečním zářením. Nevystavujte teplotě přesahující 50 °C. Chraňte před teplem, horkými povrchy, jiskrami, otevřeným ohněm a jinými zdroji zapálení. Zákaz kouření. Nepropichujte nebo nespalujte ani po použití. Po manipulaci důkladně omyjte ruce. Nevdechujte aerosoly. Používejte pouze v dobře větraných prostorách. Zamezte dlouhotrvajícímu styku s kůží. 10% hmotnosti náplně je hořlavých.

 

Balení: Aerosol.

Složení výrobku

  • <5% neiontové povrchově aktivní látky
  • 5 - 15% alifatické uhlovodíky
  • Parfémy
  • Butylphenyl methylpropional
  • 4-(4-hydroxy-4-methylpentyl) cyclohex-3-enecarbaldehyde
  • Hexyl cinnamal
  • 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol

    Vývoj ceny produktu