Vaše poloha:

Podobné a související zboží

Informace o výrobku

Čistič extra lesk 2v1 na laminátové plovoucí podlahy je nejlepším řešením pro čištění a obnovení lesku. Jeho inovativní složení obsahuje přírodní lešticí mikrovosky, které zajistí, aby se vaše podlaha leskla a vypadala skvěle jako první den. Zanechává svěží pomerančovou vůni. 

Balení: 750 ml EAN: 8411660520166 Kategorie: Drogerie a parfumerie / čistící prostředky

Popis výrobku

 

Laminátové, plovoucí podlahyS přírodními mikrovoskyZářivý leskExtra péčeObnovuje: lesk podlahČistí: s protiskluzovým efektemBiologicky odbouratelnéLeskŠetrný k povrchům

 

Čistí a obnovuje lesk laminátových/plovoucích podlah. Nové exkluzivní složení obsahuje přírodní mikrovosky, které zajistí, že vaše podlaha bude zářit a lesknout se jako nová. Zanechává příjemnou a svěží vůni pomeranče.

Alex miluje dřevo.

Příprava a použití

Návod na použití: Přidejte 4 plná víčka prostředku do kýble naplněného 5l vody. Mop před použitím řádně vyždímejte. Vytřete podlahu jako obvykle. Četnost použití: čím častěji použijete Alex 2 v 1, tím většího lesku dosáhnete. Pro maximální čistotu a obnovu lesku doporučujeme používat 3-4 x týdně.

 

 

Bezpečnostní varování

P101 Je-li nutná lékařská pomoc, mějte po ruce obal nebo štítek výrobku. P102 Uchovávejte mimo dosah dětí. P301+P312 PŘI POŽITÍ: Necítíte-li se dobře, volejte TOXIKOLOGICKÉ INFORMAČNÍ STŘEDISKO: tel. 224 919 293 nebo 224 915 402. Nepožívat.

 

Vyrobeno v ČR. Balení: Dávkovač.

 

Skladování: Spotřebujte do 3 let od data výroby uvedeného na obale.

Složení výrobku

  • <5% neiontové povrchově aktivní látky
  • <5% polykarboxyláty
  • Parfémy (linalool, D-limonen)
  • Methylisothiazolinone
  • Benzisothiazolinone

    Upozornění pro nabídku ROSSMANN: Čistič extra lesk 2v1 na laminátové plovoucí podlahy je nejlepším řešením pro čištění a obnovení lesku. Jeho inovativní složení obsahuje přírodní lešticí mikrovosky, které zajistí, aby se vaše podlaha leskla a vypadala skvěle jako první den. Zanechává svěží pomerančovou vůni. 

    Vývoj ceny produktu